دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید "برزگر" در راز و جرگلان

پنج شنبه ٢ تیر ١٤٠١ ساعت ١٦:٢٨ ب.ظ   ( بازدید : 144 نفر )


وزیر بهداشت، در ادامه برنامه‌های خود در سفر به رازوجرگلان به عنوان نماینده دولت، با حضور در منزل شهید "فیروز برزگر" با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر بهرام عین اللهی روز پنج شنبه دوم تیرماه 1401 در این دیدار با بیان این که امدادگران در خط مقدم خود را به آتش می انداختند تا مدافعان و همرزمان را نجات دهند، گفت: امدادگران در دفاع مقدس ناجی جان‌ها بودند و در انجام آن صحنه های شگفت‌آوری خلق کردند.

 

وی افزود: در زمان شیوع کرونا نیز کادر درمان در بحبوحه‌ای که همه باید در خانه می‌ماندند، در صحنه و بیمارستان‌ها حضور داشتند و در این راه بسیاری نیز به شهادت رسیدند.

 

وی ایثارگری و شهادت بدین‌گونه را از ویژگی‌های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: از روح والای شهدا و شهید والا مقام می‌خواهیم حامی ما در خدمات‌رسانی به مردم باشند.

 

بنابر این گزارش دکتر عین اللهی و دکتر سید جواد پور نقی رئیس دانشگاه علوم گزشکی استان با حضور در منزل شهید فیروز برزگر، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و با تکریم جایگاه وی، از مادر شهید امدادگر و خیر سلامت، تجلیل کردند.

 

در این دیدار با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید فیروز برزگر، گرامی داشته و با آرمان ها و ارزش های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان شد.

 

گفتنی است، یکی از ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس نیز در این دیدار با اهدای هدیه ای از حضور وزیر بهداشت در شهرستان راز و جرگلان تقدیر کرد.

 

بر اساس این گزارش؛ بیست و ششمین سفر استانی هیئت دولت امروز دوم تیرماه به استان خراسان شمالی انجام گرفت که وزیر بهداشت نیز به عنوان نماینده دولت در شهرستان راز و جرگلان حضور و برنامه هایی را در این شهرستان دارد.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۵ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۷ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۳۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...